BahasaMelayuMalaysiaEnglish (UK)

Bahagian Pentadbiran & Kewangan

Fungsi Bahagian Pentadbiran & Kewangan

  • Menguruskan hal ehwal Pentadbiran Am dan Perkhidmatan Am, sumber manusia dan kompetensi Jabatan.
  • Menyimpan dan menyelenggara rekod dan dokumentasi Jabatan Hal Ehwal Pelajar.
  • Mengurus selia belanjawan tahunan, perbelanjaan dan menyelenggara vot peruntukan Jabatan, KWA, JAKMAS, Aktiviti Pelajar, Perubatan Pelajar, Tabung Kebajikan  Pelajar dan Akaun Amanah.
  • Menguruskan perkhidmatan Kaunter One Stop Centre, tempahan bilik seminar, bilik mesyuarat dan terimaan surat/ bungkusan bagi pelajar.
  • Merancang, memantau dan mengurus penyelenggaraan kemudahan ICT dan kelengkapan Pejabat.
  • Menyediakan kemudahan pelajar seperti Kafeteria, Mini Mart, Koperasi dan Mesin ATM di bangunan Jabatan Hal Ehwal Pelajar.
  • Mengurus dan menyelaras Pengurusan Kualiti, Pengurusan Ruang, EcoCampus, Pengurusan Risiko, Keselamatan dan Kesihatan Pekerjaan Jabatan.