Kajian Kepuasan Pelanggan Jabatan Hal Ehwal Pelajar

Cetak

 

Pengumuman Daripada: Jabatan Hal Ehwal Pelajar, UMS

 

BORANG KAJIAN KEPUASAN PELANGGAN TERHADAP PERKHIDMATAN JABATAN HAL EHWAL PELAJAR (SETENGAH TAHUN PERTAMA 2021)                                                                                                                                                                                    

 

Salam sejahtera semua,

 

Yang Dihormati Datuk / Prof. / Dr. / Tuan / Puan,

 

Adalah dimaklumkan bahawa Jabatan Hal Ehwal Pelajar sedang melaksanakan Kajian Kepuasan Pelanggan bagi meningkatkan lagi mutu perkhidmatan kami dari masa ke semasa.

 

Oleh yang demikian, kami memohon kerjasama YBhg. Datuk / Prof. / Dr. / Tuan / Puan untuk memberi maklum balas terhadap kualiti perkhidmatan yang disediakan oleh Jabatan Hal Ehwal Pelajar. Maklumbalas ini penting untuk kami meningkatkan lagi kecekapan dan keberkesanan perkhidmatan kami.

 

Borang boleh diperolehi melalui pautan berikut:

https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSecyBWnhY2ZVdGnnUp643SZy0_tF9VmKHgXUH5PIIOZW5tqHA/viewform?usp=pp_url&entry.827648600=HEP

 

Kerjasama anda amatlah dihargai.

 

Sekian, terima kasih.