Kajian Kepuasan Pelanggan Pusat Pengurusan Strategik dan Komunikasi Korporat

Cetak

 

Pengumuman Daripada: Pusat Pengurusan Strategik dan Komunikasi Korporat, UMS

 

 

Salam sejahtera semua,

 

Yang Dihormati Datuk / Prof. / Dr. / Tuan / Puan,

 

Adalah dimaklumkan bahawa Pusat Pengurusan Strategik dan Komunikasi Korporat (PPSKK) sedang melaksanakan Kajian Kepuasan Pelanggan bagi meningkatkan lagi mutu perkhidmatan kami dari masa ke semasa.

 

Oleh yang demikian, kami memohon kerjasama YBhg. Datuk / Prof. / Dr. / Tuan / Puan untuk memberi maklum balas terhadap kualiti perkhidmatan yang disediakan oleh PPSKK. Maklumbalas ini penting untuk kami meningkatkan lagi kecekapan dan keberkesanan perkhidmatan kami.

 

Borang boleh diperolehi melalui pautan berikut: https://bit.ly/3x3itQD