Kajian Kepuasan Pelanggan Pusat Pengurusan Data Dan Maklumat

Cetak

 

Pengumuman Daripada: Pusat Pengurusan Data Dan Maklumat, UMS

 

 

Assalamu'alaikum WBT dan Salam Sejahtera,

YBhg. Prof. /Dr. /Tuan/Puan,

 

Adalah dimaklumkan bahawa, PPDM sedang melaksanakan kajian kepuasan pelanggan bagi meningkatkan mutu dan kualiti perkhidmatan kami.

 

Sehubungan dengan itu, mohon kerjasama YBhg. Prof. /Dr. /Tuan/Puan untuk mengisi Borang Kajian Kepuasan Pelanggan di pautan berikut:

http://shorturl.at/mABEF

 

Pandangan anda amatlah kami hargai bagi membantu dalam meningkatkan tahap perkhidmatan kami secara berterusan. Pihak kami mengucapkan jutaan terima kasih di atas kesudian YBhg. Prof. /Dr. /Tuan/Puan dalam mengisi dan menjadi responden kajian kepuasan pelanggan ini.

 

Sekian dan terima kasih

"PRIHATIN RAKYAT: DARURAT MEMERANGI COVID-19''

Yang ikhlas,
PUSAT PENGURUSAN DATA DAN MAKLUMAT (PPDM)