Kajian Kepuasan Pelanggan Mengenai Perkhidmatan Yang Disediakan Oleh Institut Kajian Orang Asal Borneo (BorIIS) Universiti Malaysia Sabah

Cetak

 

Pengumuman Daripada: Institut Kajian Orang Asal Borneo, UMS

 

 

*Semua Pelanggan Yang Dihormati.*

 

Tuan/Puan,

 

*KAJIAN KEPUASAN PELANGGAN MENGENAI PERKHIDMATAN YANG DISEDIAKAN OLEH INSTITUT KAJIAN ORANG ASAL BORNEO (BORIIS) UNIVERSITI MALAYSIA SABAH*

 

Pihak Institut Kajian Orang Asal Borneo (BorIIS) amat mengalu-alukan komen dan cadangan semua pelanggan mengenai penyampaian perkhidmatan BorIIS dengan mengisi borang soal selidik Kajian Kepuasan Pelanggan yang disediakan di pautan;

 

https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSecyBWnhY2ZVdGnnUp643SZy0_tF9VmKHgXUH5PIIOZW5tqHA/viewform?usp=pp_url&entry.827648600=CQA

atau

imbas kod QR di dalam flyer.

 

Segala kerjasama tuan/puan amatlah kami harapkan bagi menambahbaik mutu perkhidmatan di Institut Kajian Orang Asal Borneo (BorIIS) UMS.

 

Kesudian tuan/puan kami didahului dengan ucapan ribuan terima kasih.

 

Sekian.