Kajian Kepuasan Pelanggan Kolej Kediaman Tun Pengiran Ahmad Raffae Bagi Tahun 2024

Cetak

 

Pengumuman Daripada: Kolej Kediaman Tun Pengiran Ahmad Raffae 

 

Assalamualaikum WBT dan Salam Sejahtera,
 
YBhg. Prof. Datuk/Prof./Dr./Tuan/Puan/Encik/Cik,
 
Dimaklumkan bahawa Kolej Kediaman Tun Pengiran Ahmad Raffae (KKTPAR) sedang melaksanakan Kajian Kepuasan Pelanggan bagi meningkatkan lagi mutu perkhidmatan & kemudahan kami dari semasa ke semasa.
 
Sehubungan itu, mohon jasabaik YBhg. Prof. Datuk/Prof./Dr./Tuan/Puan/Encik/Cik meluangkan sedikit masa untuk melengkapkan soal selidik kajian kepuasan pelanggan melalui pautan di bawah :
 
1. Pautan Kajian Kepuasan Pelanggan, Kolej Kediaman Tun Pengiran Ahmad Raffae (KKTPAR), UMS:
https://eoffice.ums.edu.my/e-respon/kepuasan_pelanggan.php?id=197&key=KKTPR
 
2. Pautan e-rating Kaunter, Kolej Kediaman Tun Pengiran Ahmad Raffae (KKTPAR), UMS:
 
Terima kasih berurusan dengan pihak KKTPAR dan menjadi responden dalam kajian kepuasan pelanggan ini.