Pengumuman Daripada: Fakulti Psikologi dan Kerja Sosial

Untuk makluman, Fakulti Psikologi dan Kerja Sosial (FPKS) sedang menjalankan Kajian Kepuasan Pelanggan bagi menilai tahap kepuasan terhadap perkhidmatan yang disediakan oleh fakulti ini. Kajian ini bertujuan untuk menambah baik mutu penyampaian perkhidmatan kami.
Sehubungan itu, semua pelanggan FPKS dijemput untuk mengisi borang soal selidik yang disediakan melalui pautan berikut: https://eoffice.ums.edu.my/e-respon/kepuasan_pelanggan.php?id=244&key=FPKS https://eoffice.ums.edu.my/e-respon/kepuasan_pelanggan.php?id=244&key=FPKShttps://eoffice.ums.edu.my/e-respon/kepuasan_pelanggan.php?id=244&key=FPKS
Segala maklum balas yang diberikan akan digunakan untuk tujuan penambahbaikan dalaman.
Kerjasama dan sokongan anda dalam menjayakan kajian ini amat kami hargai dan dahului dengan ucapan terima kasih.
Sekian.
“Pelanggan Puas, Perkhidmatan Berkualiti”