BORANG SOAL SELIDIK KAJIAN KEPUASAN PELANGGAN UNIVERSITI MALAYSIA SABAH

Cetak

PENGUMUMAN DARIPADA : Bahagian Pengurusan Kualiti, Jabatan Pendaftar 

SUBJEK : BORANG SOAL SELIDIK KAJIAN KEPUASAN PELANGGAN UNIVERSITI MALAYSIA SABAH

 

Sukacita dimajukan Borang Soal Selidik Kajian Kepuasan Pelanggan Universiti Malaysia Sabah untuk pengisian di peringkat YBhg. Datuk/ Prof./Dr./Tuan/Puan. Maklumat tersebut sangat signifikan sebagai penandarasan terhadap tahap kualiti dan keberkesanan perkhidmatan kakitangan di Universiti Malaysia Sabah. 

Urusetia memohon jasa baik YBhg. Datuk/ Prof./Dr./Tuan/Puan untuk melengkapkan borang berkenaan selewat-lewatnya 31hb Januari 2019.

Perhatian dan kerjasama YBhg. Datuk/ Prof./Dr./Tuan/Puan berhubung perkara ini adalah amat diharapkan dan disusuli dengan ucapan terima kasih.

Link Borang