STAF

Sistem Atas talian

SELANJUTNYA

PELAJAR

Info Pelajar

SELANJUTNYA

PEMBEKAL

Info Pembekal

SELANJUTNYA

BERITA & INFORMASI

  • Mesyuarat Agung Tahunan Kelab Kakitangan Jabatan Bendahari (KKJB) Kali Ke-3 Tahun 2021
  • Program Semakan MYJD Jabatan Bendahari
  • Penulisan Media
  • JOM BAYAR YURAN
  • MAKLUMAN JABATAN BENDAHARI : ( Berkaitan Operasi Kewangan Sepanjang Tempoh PKP3.0/Soalan Lazim/Hubungi Kami)
  • MAKLUMAN PERKHIDMATAN JABATAN BENDAHARI : (Bagi tempoh 7 Jun - 11 Jun 2021)
  • MAKLUMAN JABATAN BENDAHARI ( Sepanjang tempoh PKP 3.0 semua urusan pembayaran perlu dibuat secara atas talian melalui kaedah berikut :)
  • Kaedah Pembayaran Yuran Pelajar
  • Infografik Tugas & Tanggungjawab Pegawai Aset
  • Operasi Jabatan Bendahari
  • Panduan Tuntutan Perjalanan Penyelidikan iClaim
  • Kempen Bayaran Yuran( Kampus Tanpa Tunai )
  • Pengumuman Kepada Graduan 2020
  • Pelaksanaan Pemeriksaan Mengejut Oleh Ketua Jabatan Di Universiti Malaysia Sabah (AP 309)
  • Proses Kemaskini Terimaan Bayaran Yuran Pelajar
  • Kaedah Pembayaran  - Kampus Tanpa Tunai
  • Perkhidmatan Sektor Pengurusan Sistem Maklumat Kewangan & Perakaunan (SPSMKP) Jabatan Bendahari :
           * Tatacara Permohonan Pendaftarn/Penamatan sistem Kewangan & Perakaunan
           * Aduan Masalah Penggunaan Sistem
  • Memaklumkan Penyediaan Laporan Oleh Lembaga Pemeriksa yang dilantik dan tindakan Pelupusan Aset di JFPIB
  • Aktiviti Zon Operasi Kewangan Jabatan Bendahari Secara Berpusat
  • Operasi Jabatan Bendahari  - Langkah proaktif mengelakkan risiko jangkitan Covid-19

HEBAHAN

Adakan Syarikat Anda Sudah Berdaftar
Pemeriksaan Mengejut (AP 309)Pemeriksaan Mengejut (AP 309)Pemeriksaan Mengejut (AP 309)Pemeriksaan Mengejut (AP 309)
Pengurusan Kewangan Di PTJ
Pengurusan Bayaran Di PTJ
https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSecyBWnhY2ZVdGnnUp643SZy0_tF9VmKHgXUH5PIIOZW5tqHA/viewform?usp=pp_url&entry.827648600=BN
Moratorium PEMULIH
Senarai Semak & Perakuan Arahan Pengeluaran LPO

BORANG SOAL SELIDIK
Terima kasih kerana berurusan dengan pihak Jabatan Bendahari, UMS. Bagi meningkatkan mutu perkhidmatan kami, mohon kerjasama YBhg. Datuk/Prof./Dr./Tuan/Puan agar dapat mengisi soal selidik kajian kepuasan pelanggan melalui pautan di bawah atau imbas kod QR tersebut: https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSecyBWnhY2ZVdGnnUp643SZy0_tF9VmKHgXUH5PIIOZW5tqHA/viewform?usp=pp_url&entry.827648600=BN

Pautan Luar ::