UCAPAN TERIMA KASIH DAN PENGHARGAAN KEPADA KAKITANGAN UMS YANG TELAH BERSARA


UCAPAN TERIMA KASIH DAN PENGHARGAAN KEPADA KAKITANGAN UMS YANG TELAH BERSARA
PENGUMUMAN DARIPADA: PUSAT PENGURUSAN NR DAN FASILITI PERUMAHAN PELAJAR
PENGUMUMAN DARIPADA: PEJABAT PENASIHAT UNDANG-UNDANG
KAJIAN KEPUASAN PELANGGAN PEJABAT PENASIHAT UNDANG-UNDANG 2022
Sasaran: Staf Pentadbiran/Staf Akademik/Umum
Pautan:
PENGUMUMAN DARIPADA: HOSPITAL UMS
IKLAN JUALAN LELONGAN ASET ALIH HUMS 2022 dan KENYATAAN JUALAN LELONGAN ASET ALIH HUMS 2022 (KEW.PA-27)
PENGUMUMAN DARIPADA: JABATAN HAL EHWAL PELAJAR (JHEP)
SASARAN: SEMUA (PELAJAR/STAF PENTADBIRAN/STAF AKADEMIK/UMUM)
Assalamualaikum WBT dan Salam Sejahtera.
YBhg. Prof. Datuk/Prof./Dr./Tuan/Puan,
Adalah dimaklumkan bahawa JHEP sedang melaksanakan kajian kepuasan pelanggan bagi meningkatkan mutu dan kualiti perkhidmatan kami.
2. Sehubungan dengan itu, mohon jasa baik YBhg. Prof. Datuk/Prof./Dr./Tuan/Puan untuk mengisi Borang Kajian Kepuasan Pelanggan di pautan berikut: https://cutt.ly/
3. Pandangan YBhg. Prof. Datuk/Prof./Dr./Tuan/Puan amatlah kami hargai bagi membantu dalam meningkatkan tahap perkhidmatan kami secara berterusan. Pihak kami mengucapkan jutaan terima kasih di atas kesudian YBhg. Prof. Datuk/Prof./Dr./Tuan/Puan dalam mengisi dan menjadi responden kajian kepuasan pelanggan ini.
Sekian dan terima kasih.
Terms of Use | Disclaimer | Privacy Policy | Security Policy | Copyright Policy | Contact Us | Best View 1366x768