KPI JABATAN PEMBANGUNAN DAN PENYELENGGARAAN

Memastikan aduan diberi maklumbalas dalam tempoh satu (1) hari melalui Sistem Pengurusan Aduan
Memastikan sekurang-kurangnya 90% aduan dan permohonan melalui Sistem Pengurusan Aduan diselesaikan pada tahun semasa
Memastikan 70% kepuasan pelanggan pada skala baik dan cemerlang
Memastikan 90% projek one-off diselesaikan dalam tempoh kontrak yang ditetapkan
Memastikan 95% permohonan tempahan kenderaan yang melibatkan aktiviti P&P diluluskan
Memastikan 95% proses perolehan bagi Lantikan Baharu / Lanjutan Kontrak Perkhidmatan Bermasa dibuat dalam tempoh enam (6) bulan
Memastikan sekurang-kurangnya 1000 aduan kerosakan setahun dilaporkan oleh staf teknikal JPP
Memastikan penjanaan sumber kewangan sebanyak RM5,000.00 setahun
Memastikan 80% bas JPP beroperasi setiap bulan