KPI JABATAN PEMBANGUNAN DAN PENYELENGGARAAN

Memastikan aduan diberi maklumbalas dalam tempoh satu (1) hari melalui Sistem Pengurusan Aduan

Memastikan sekurang-kurangnya 90% aduan dan permohonan melalui Sistem Pengurusan Aduan diselesaikan pada tahun semasa

Memastikan 70% kepuasan pelanggan pada skala baik dan cemerlang

Memastikan 90% projek one-off diselesaikan dalam tempoh kontrak yang ditetapkan

Memastikan 95% permohonan tempahan kenderaan yang melibatkan aktiviti P&P diluluskan

Memastikan 95% proses perolehan bagi Lantikan Baharu / Lanjutan Kontrak Perkhidmatan Bermasa dibuat dalam tempoh enam (6) bulan

Memastikan sekurang-kurangnya 1000 aduan kerosakan setahun dilaporkan oleh staf teknikal JPP

Memastikan penjanaan sumber kewangan sebanyak RM5,000.00 setahun

Memastikan 80% bas JPP beroperasi setiap bulan