Borang Kaji Selidik Kepuasan Pelanggan Terhadap Perkhidmatan Jabatan Hal Ehwal Pelajar Dan Alumni (Suku Kedua Tahun 2020)

Pengumuman Daripada: Jabatan Hal Ehwal Pelajar, Universiti Malaysia Sabah

 

Kami memohon kerjasama YBhg. Prof. / Dr. / Tuan / Puan untuk memberi maklum balas terhadap kualiti perkhidmatan yang disediakan oleh Jabatan Hal Ehwal Pelajar & Alumni. Maklum balas ini penting untuk kami menambah baik perkhidmatan yang disediakan dan diberikan kepada anda.

Borang boleh diperolehi melalui pautan berikut: https://forms.gle/xGDYxfAUtTvXxAFb9

Tempoh Akhir Pelaksanaan Kajian : 31 Disember 2020
 

IKUTI KAMI @

CAPAIAN PANTAS

  •  Direktori Kakitangan
  • Direktori Kepakaran
  • Portal Kakitangan
  •  Portal Pelajar
  •  SmartUMS
  •  E-Respon
  •  VirtualTour@UMS
  •  UMS Institutional Repository
  •  Tempahan Ruang

PAUTAN LAIN

  •  Peta UMS
  • Data Terbuka
  • Portal Kerajaan Negeri Sabah
  • Kementerian Pengajian Tinggi (KPT)
  • MAMPU
  • Portal Kerajaan Malaysia (MyGov)
  • UMS Investment Holdings Sdn. Bhd.