Borang Kaji Selidik Kepuasan Pelanggan Terhadap Perkhidmatan Pusat E-Pembelajaran

Pengumuman Daripada: Pusat e-Pembelajaran

 

Salam sejahtera,
 
Kami memohon kerjasama YBhg. Prof./Dr./Tuan/Puan untuk memberi maklumbalas terhadap perkhidmatan yang disediakan oleh PEP.
 
Maklumbalas YBhg. Prof./Dr./Tuan/Puan amatlah dihargai bagi meningkatkan mutu perkhidmatan kami.
 
Borang tersebut boleh diakses melalui imbasan kod QR dibawah atau dengan mengklik pautan ini https://rqgo.page.link/8TQEn
 
Terima kasih atas respon YBhg. Prof./Dr./Tuan/Puan.
 
 

IKUTI KAMI @

CAPAIAN PANTAS

  •  Direktori Kakitangan
  • Direktori Kepakaran
  • Portal Kakitangan
  •  Portal Pelajar
  •  SmartUMS
  •  E-Respon
  •  VirtualTour@UMS
  •  UMS Institutional Repository
  •  Tempahan Ruang

PAUTAN LAIN

  •  Peta UMS
  • Data Terbuka
  • Portal Kerajaan Negeri Sabah
  • Kementerian Pengajian Tinggi (KPT)
  • MAMPU
  • Portal Kerajaan Malaysia (MyGov)
  • UMS Investment Holdings Sdn. Bhd.