Borang Kaji Selidik Kepuasan Pelanggan Terhadap Perkhidmatan Jabatan Pembangunan Dan Penyelenggaraan (Julai - Disember Tahun 2020)

Pengumuman Daripada: Jabatan Pembangunan Dan Penyelenggaraan, Universiti Malaysia Sabah

 

Kami memohon kerjasama YBhg. Prof. / Dr. / Tuan / Puan untuk memberi maklum balas terhadap kualiti perkhidmatan yang disediakan oleh Jabatan Pembangunan Dan Penyelenggaraan. Maklum balas ini penting untuk kami menambah baik perkhidmatan yang disediakan kepada anda.
 
Borang boleh diperolehi melalui pautan berikut:  https://docs.google.com/forms/d/1oHybW08InUpMeCljt18PBS45mAQp1uYCnC-HmFE3OEg
 
Sekian dan terima kasih.
 

IKUTI KAMI @

CAPAIAN PANTAS

  •  Direktori Kakitangan
  • Direktori Kepakaran
  • Portal Kakitangan
  •  Portal Pelajar
  •  SmartUMS
  •  E-Respon
  •  VirtualTour@UMS
  •  UMS Institutional Repository
  •  Tempahan Ruang

PAUTAN LAIN

  •  Peta UMS
  • Data Terbuka
  • Portal Kerajaan Negeri Sabah
  • Kementerian Pengajian Tinggi (KPT)
  • MAMPU
  • Portal Kerajaan Malaysia (MyGov)
  • UMS Investment Holdings Sdn. Bhd.