Pengumuman Daripada: Jabatan Teknologi Maklumat dan Komunikasi, UMS
Bagi memastikan Perkhidmatan Sistem-sistem Utama Universiti akan terus berfungsi dengan baik dan lancar, kerja-kerja penyelenggaraan/Naiktaraf sementara akan di adakan pada Tarikh dan Ketetepan seperti berikut:
TARIKH PELAYAN AKAN DI SELENGGARA DAN DI TUTUP AKSES SEMENTARA | |
MULA | 12 FEBUARI 2021 JAM 10.00 MALAM |
TAMAT | 12 FEBUARI 2021 JAM 11.00 MALAM |
Antara Sistem-sistem yang akan terlibat:
- Sistem Smartv3 E-Learning
- Sistem HRONLINE
- Sistem Asset
- Website UMS
- Sistem Ezproxy
- Sistem Sisef (SEF)
- Sistem SMP
- Sistem VTLS
- Web BPA
- Sistem Bookstore
Segala kesulitan amat kami kesali.
Peringatan daripada JTMK:
- Atas isu keselamatan, sila abaikan emel yang meminta Password Webmail UMS anda.
- Sila berhubung dengan Pihak JTMK jika tidak pasti kesahihan email berkenaan.