Penutupan Sementara Akses Pelayan Sistem-Sistem Utama Bagi Tujuan Naiktaraf-Penyelenggaraan

 

Pengumuman Daripada: Jabatan Teknologi Maklumat dan Komunikasi, UMS

 

Bagi memastikan Perkhidmatan Sistem-sistem Utama Universiti akan terus berfungsi dengan baik dan lancar, kerja-kerja penyelenggaraan/Naiktaraf sementara akan di adakan pada Tarikh dan Ketetepan seperti berikut:

 

TARIKH PELAYAN AKAN DI SELENGGARA DAN DI TUTUP AKSES SEMENTARA

MULA

12 FEBUARI 2021 JAM 10.00 MALAM

TAMAT

12 FEBUARI 2021 JAM 11.00 MALAM

 

Antara Sistem-sistem yang akan terlibat:

  1. Sistem Smartv3 E-Learning
  2. Sistem HRONLINE
  3. Sistem Asset
  4. Website UMS
  5. Sistem Ezproxy
  6. Sistem Sisef (SEF)
  7. Sistem SMP
  8. Sistem VTLS
  9. Web BPA
  10. Sistem Bookstore


Segala kesulitan amat kami kesali.

 

Peringatan daripada JTMK:

 

  1. Atas isu keselamatan, sila abaikan emel yang meminta Password Webmail UMS anda.
  2. Sila berhubung dengan Pihak JTMK jika tidak pasti kesahihan email berkenaan.

IKUTI KAMI @

CAPAIAN PANTAS

  •  Direktori Kakitangan
  • Direktori Kepakaran
  • Portal Kakitangan
  •  Portal Pelajar
  •  SmartUMS
  •  E-Respon
  •  VirtualTour@UMS
  •  UMS Institutional Repository
  •  Tempahan Ruang

PAUTAN LAIN

  •  Peta UMS
  • Data Terbuka
  • Portal Kerajaan Negeri Sabah
  • Kementerian Pengajian Tinggi (KPT)
  • MAMPU
  • Portal Kerajaan Malaysia (MyGov)
  • UMS Investment Holdings Sdn. Bhd.