Kajian Kepuasan Pelanggan Pusat Kerjaya Dan Pembangunan Keusahawanan Pelajar

 

Pengumuman Daripada: Pusat Kerjaya Dan Pembangunan Keusahawanan Pelajar, UMS

 

MAKLUMAN MESRA PUSAT KERJAYA DAN PEMBANGUNAN KEUSAHAWANAN PELAJAR (UMS)

 

Assalamualaikum WBT dan Salam Sejahtera semua

 

Yang Dihormati Datuk/Prof./Dr./Tuan/Puan

 

Dimaklumkan bahawa Pusat Kerjaya dan Pembangunan Keusahawanan Pelajar sedang melaksanakan Kajian Kepuasan Pelanggan bagi meningkatkan lagi mutu perkhidmatan kami dari masa ke semasa.

 

Sehubungan itu, kerjasama pihak Datuk/Prof./Dr./Tuan/Puan adalah dipohon agar dapat mengisi soal selidik kajian kepuasan pelanggan melalui pautan ini : https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSecyBWnhY2ZVdGnnUp643SZy0_tF9VmKHgXUH5PIIOZW5tqHA/viewform?entry.827648600=PKPKP

 

Terima kasih berurusan dengan pihak kami dan menjadi responden dalam kajian kepuasan pelanggan ini.

 
 

IKUTI KAMI @

CAPAIAN PANTAS

  •  Direktori Kakitangan
  • Direktori Kepakaran
  • Portal Kakitangan
  •  Portal Pelajar
  •  SmartUMS
  •  E-Respon
  •  VirtualTour@UMS
  •  UMS Institutional Repository
  •  Tempahan Ruang

PAUTAN LAIN

  •  Peta UMS
  • Data Terbuka
  • Portal Kerajaan Negeri Sabah
  • Kementerian Pengajian Tinggi (KPT)
  • MAMPU
  • Portal Kerajaan Malaysia (MyGov)
  • UMS Investment Holdings Sdn. Bhd.