Kajian Kepuasan Pelanggan Pusat Kokurikulum Dan Pemajuan Pelajar

 

Pengumuman Daripada: Pusat Kokurikulum Dan Pemajuan Pelajar, UMS

 

 

Pusat Kokurikulum dan Pemajuan Pelajar, UMS sedang berusaha untuk meningkatkan kualiti perkhidmatan kepada semua pelanggan bagi tahun 2021. Bagi mencapai tujuan tersebut mohon kerjasama pihak tuan/puan untuk memberi maklumbalas dan cadangan dengan melengkapkan borang soal selidik berikut.

 

Link borang soal selidik ;

https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSecyBWnhY2ZVdGnnUp643SZy0_tF9VmKHgXUH5PIIOZW5tqHA/viewform?usp=pp_url&entry.827648600=PKPP

 

Kerjasama anda amat dihargai, terima kasih. Stay safe ❤️

 

IKUTI KAMI @

CAPAIAN PANTAS

  •  Direktori Kakitangan
  • Direktori Kepakaran
  • Portal Kakitangan
  •  Portal Pelajar
  •  SmartUMS
  •  E-Respon
  •  VirtualTour@UMS
  •  UMS Institutional Repository
  •  Tempahan Ruang

PAUTAN LAIN

  •  Peta UMS
  • Data Terbuka
  • Portal Kerajaan Negeri Sabah
  • Kementerian Pengajian Tinggi (KPT)
  • MAMPU
  • Portal Kerajaan Malaysia (MyGov)
  • UMS Investment Holdings Sdn. Bhd.