Kajian Kepuasan Pelanggan Pusat Pengurusan Strategik dan Komunikasi Korporat

 

Pengumuman Daripada: Pusat Pengurusan Strategik dan Komunikasi Korporat, UMS

 

 

Salam sejahtera semua,

 

Yang Dihormati Datuk / Prof. / Dr. / Tuan / Puan,

 

Adalah dimaklumkan bahawa Pusat Pengurusan Strategik dan Komunikasi Korporat (PPSKK) sedang melaksanakan Kajian Kepuasan Pelanggan bagi meningkatkan lagi mutu perkhidmatan kami dari masa ke semasa.

 

Oleh yang demikian, kami memohon kerjasama YBhg. Datuk / Prof. / Dr. / Tuan / Puan untuk memberi maklum balas terhadap kualiti perkhidmatan yang disediakan oleh PPSKK. Maklumbalas ini penting untuk kami meningkatkan lagi kecekapan dan keberkesanan perkhidmatan kami.

 

Borang boleh diperolehi melalui pautan berikut: https://bit.ly/3x3itQD

 

IKUTI KAMI @

CAPAIAN PANTAS

  •  Direktori Kakitangan
  • Direktori Kepakaran
  • Portal Kakitangan
  •  Portal Pelajar
  •  SmartUMS
  •  E-Respon
  •  VirtualTour@UMS
  •  UMS Institutional Repository
  •  Tempahan Ruang

PAUTAN LAIN

  •  Peta UMS
  • Data Terbuka
  • Portal Kerajaan Negeri Sabah
  • Kementerian Pengajian Tinggi (KPT)
  • MAMPU
  • Portal Kerajaan Malaysia (MyGov)
  • UMS Investment Holdings Sdn. Bhd.