Kajian Kepuasan Pelanggan Bahagian Pentadbiran dan Governan

 

Pengumuman Daripada: Bahagian Pentadbiran dan Governan, Jabatan Pendaftar, UMS

 

 

Sukacita dimaklumkan bahawa Bahagian Pentadbiran dan Governan ingin mendapatkan maklum balas berkenaan Kajian Kepuasan Pelanggan UMS Tahun 2021 bagi meningkatkan mutu perkhidmatan kami.

 

?Mohon Kerjasama YBhg. Datuk/Prof./Dr./Tuan/Puan agar dapat mengisi soal selidik melalui pautan di bawah atau imbas kod QR tersebut:   

 

https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSecyBWnhY2ZVdGnnUp643SZy0_tF9VmKHgXUH5PIIOZW5tqHA/viewform?usp=pp_url&entry.827648600=BPG

 

Terima kasih.

 

IKUTI KAMI @

CAPAIAN PANTAS

  •  Direktori Kakitangan
  • Direktori Kepakaran
  • Portal Kakitangan
  •  Portal Pelajar
  •  SmartUMS
  •  E-Respon
  •  VirtualTour@UMS
  •  UMS Institutional Repository
  •  Tempahan Ruang

PAUTAN LAIN

  •  Peta UMS
  • Data Terbuka
  • Portal Kerajaan Negeri Sabah
  • Kementerian Pengajian Tinggi (KPT)
  • MAMPU
  • Portal Kerajaan Malaysia (MyGov)
  • UMS Investment Holdings Sdn. Bhd.