Kajian Kepuasan Pelanggan Pusat Alumni

 

Pengumuman Daripada: Pusat Alumni, UMS

 

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera,

 

YBhg. Dato'/ Datuk/ Datin/ Prof./ Dr./ Tuan/ Puan

 

Pusat Alumni memohon jasa baik YBhg. Dato'/ Datuk/ Datin/ Prof./ Dr./ Tuan/ Puan untuk menjawab soalan kajian kepuasan pelanggan seperti dalam pautan di bawah bagi memperbaiki sistem pengurusan dan penyampaian perkhidmatan Pusat Alumni untuk semua.

 

Komitmen dan Perhatian YBhg. Dato'/ Datuk/ Datin/ Prof./ Dr./ Tuan/ Puan dalam perkara ini Pusat Alumni dahului dengan ucapan terima kasih.

 

Sekian.

 

Pautan:

https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSecyBWnhY2ZVdGnnUp643SZy0_tF9VmKHgXUH5PIIOZW5tqHA/viewform?usp=pp_url&entry.827648600=ALUMNI

 

 

IKUTI KAMI @

CAPAIAN PANTAS

  •  Direktori Kakitangan
  • Direktori Kepakaran
  • Portal Kakitangan
  •  Portal Pelajar
  •  SmartUMS
  •  E-Respon
  •  VirtualTour@UMS
  •  UMS Institutional Repository
  •  Tempahan Ruang

PAUTAN LAIN

  •  Peta UMS
  • Data Terbuka
  • Portal Kerajaan Negeri Sabah
  • Kementerian Pengajian Tinggi (KPT)
  • MAMPU
  • Portal Kerajaan Malaysia (MyGov)
  • UMS Investment Holdings Sdn. Bhd.