Kajian Kepuasan Pelanggan Pusat Pengurusan Data Dan Maklumat

 

Pengumuman Daripada: Pusat Pengurusan Data Dan Maklumat, UMS

 

 

Assalamu'alaikum WBT dan Salam Sejahtera,

YBhg. Prof. /Dr. /Tuan/Puan,

 

Adalah dimaklumkan bahawa, PPDM sedang melaksanakan kajian kepuasan pelanggan bagi meningkatkan mutu dan kualiti perkhidmatan kami.

 

Sehubungan dengan itu, mohon kerjasama YBhg. Prof. /Dr. /Tuan/Puan untuk mengisi Borang Kajian Kepuasan Pelanggan di pautan berikut:

http://shorturl.at/mABEF

 

Pandangan anda amatlah kami hargai bagi membantu dalam meningkatkan tahap perkhidmatan kami secara berterusan. Pihak kami mengucapkan jutaan terima kasih di atas kesudian YBhg. Prof. /Dr. /Tuan/Puan dalam mengisi dan menjadi responden kajian kepuasan pelanggan ini.

 

Sekian dan terima kasih

"PRIHATIN RAKYAT: DARURAT MEMERANGI COVID-19''

Yang ikhlas,
PUSAT PENGURUSAN DATA DAN MAKLUMAT (PPDM)

IKUTI KAMI @

CAPAIAN PANTAS

  •  Direktori Kakitangan
  • Direktori Kepakaran
  • Portal Kakitangan
  •  Portal Pelajar
  •  SmartUMS
  •  E-Respon
  •  VirtualTour@UMS
  •  UMS Institutional Repository
  •  Tempahan Ruang

PAUTAN LAIN

  •  Peta UMS
  • Data Terbuka
  • Portal Kerajaan Negeri Sabah
  • Kementerian Pengajian Tinggi (KPT)
  • MAMPU
  • Portal Kerajaan Malaysia (MyGov)
  • UMS Investment Holdings Sdn. Bhd.