Kajian Kepuasan Pelanggan Institut Penyelidikan Marin Borneo

 

Pengumuman Daripada: Institut Penyelidikan Marin Borneo, UMS

 

Sukacita dimaklumkan bahawa Institut Penyelidikan Borneo (IPMB) sedang giat mengemaskini serta meningkatkan kualiti perkhidmatan kepada semua golongan pelanggan IPMB. Oleh itu, untuk mencapai tujuan tersebut Pihak IPMB memohon jasa baik YBrs Prof. Dr/Prof. Madya Dr/Dr/Tuan/Puan untuk memberi maklum balas dan cadangan penambahbaikan melalui borang kajian kepuasan pelanggan ini.

 

https://forms.gle/k2RXTHfq3sZjERcp6

 

Kerjasama dan sokongan padu daripada YBrs Prof. Dr/Prof. Madya Dr/Dr/Tuan/Puan mengenai perkara ini amat dihargai dan didahului dengan ucapan ribuan terima kasih. Mohon kiranya maklumbalas ini dihantar selewat-lewatnya pada atau sebelum 10hb Julai 2021.

IKUTI KAMI @

CAPAIAN PANTAS

  •  Direktori Kakitangan
  • Direktori Kepakaran
  • Portal Kakitangan
  •  Portal Pelajar
  •  SmartUMS
  •  E-Respon
  •  VirtualTour@UMS
  •  UMS Institutional Repository
  •  Tempahan Ruang

PAUTAN LAIN

  •  Peta UMS
  • Data Terbuka
  • Portal Kerajaan Negeri Sabah
  • Kementerian Pengajian Tinggi (KPT)
  • MAMPU
  • Portal Kerajaan Malaysia (MyGov)
  • UMS Investment Holdings Sdn. Bhd.