Kajian Kepuasan Pelanggan Pusat Pengurusan Penyelidikan

 

Pegnumuman Daripada: Pusat Pengurusan Penyelidikan, UMS

 

 

Assalamualaikum WBT dan Salam Sejahtera,

 

YBhg. Prof. Datuk/Prof./Dr. /Tuan/Puan,

 

Adalah dimaklumkan bahawa, PPP sedang melaksanakan kajian kepuasan pelanggan bagi meningkatkan mutu dan kualiti perkhidmatan.

 

2. Sehubungan dengan itu, mohon jasa baik YBhg. Prof. Datuk/Prof./Dr. /Tuan/Puan untuk mengisi Borang Kajian Kepuasan Pelanggan di pautan berikut:

 

https://tinyurl.com/y74m5efz

 

3. Pandangan YBhg. Prof. Datuk/Prof./Dr. /Tuan/Puan amatlah kami hargai bagi membantu dalam meningkatkan tahap perkhidmatan kami secara berterusan. Pihak kami mengucapkan jutaan terima kasih di atas kesudian YBhg. Prof. Datuk/Prof./Dr. /Tuan/Puan dalam mengisi dan menjadi responden kajian kepuasan pelanggan ini.

 

Sekian dan terima kasih.

 

"WAWASAN KEMAKMURAN BERSAMA 2030''

 

Yang ikhlas,

 

PUSAT PENGURUSAN PENYELIDIKAN (PPP)

IKUTI KAMI @

CAPAIAN PANTAS

  •  Direktori Kakitangan
  • Direktori Kepakaran
  • Portal Kakitangan
  •  Portal Pelajar
  •  SmartUMS
  •  E-Respon
  •  VirtualTour@UMS
  •  UMS Institutional Repository
  •  Tempahan Ruang

PAUTAN LAIN

  •  Peta UMS
  • Data Terbuka
  • Portal Kerajaan Negeri Sabah
  • Kementerian Pengajian Tinggi (KPT)
  • MAMPU
  • Portal Kerajaan Malaysia (MyGov)
  • UMS Investment Holdings Sdn. Bhd.