Borang Kaji Selidik Kepuasan Pelanggan Pusat Islam Universiti Malaysia Sabah (Jul-Dis) 2021

 

Pengumuman Daripada: Pusat Islam, UMS

 

 

Adalah dimaklumkan bahawa, Pusat Islam UMS sedang melaksanakan kajian kepuasan pelanggan bagi meningkatkan mutu dan kualiti perkhidmatan kami dari semasa ke semasa.

Sehubungan dengan itu, mohon kerjasama Ybhg. Prof. Datuk/Datin/Prof./Dr./Tuan/Puan untuk mengisi Borang Kajian Kepuasan Pelanggan kami dengan menekan pautan berikut:

 

https://bit.ly/Kajian-Kepuasan-Pelanggan-PIUMS

 

Maklumbalas anda amatlah kami hargai bagi membantu dalam meningkatkan tahap perkhidmatan kami secara berterusan.

IKUTI KAMI @

CAPAIAN PANTAS

  •  Direktori Kakitangan
  • Direktori Kepakaran
  • Portal Kakitangan
  •  Portal Pelajar
  •  SmartUMS
  •  E-Respon
  •  VirtualTour@UMS
  •  UMS Institutional Repository
  •  Tempahan Ruang

PAUTAN LAIN

  •  Peta UMS
  • Data Terbuka
  • Portal Kerajaan Negeri Sabah
  • Kementerian Pengajian Tinggi (KPT)
  • MAMPU
  • Portal Kerajaan Malaysia (MyGov)
  • UMS Investment Holdings Sdn. Bhd.