Kajian Kepuasan Pelanggan Pejabat Penasihat Undang-Undang

 

Pengumuman Daripada: Pejabat Penasihat Undang-Undang

 

Assalamu'alaikum WBT dan Salam Sejahtera, 

 

YBhg. Prof./Dr. /Tuan/Puan, 

 

Adalah dimaklumkan bahawa Pejabat Penasihat Undang-Undang (PPUU) sedang melaksanakan kajian kepuasan pelanggan bagi meningkatkan mutu dan kualiti perkhidmatan dari semasa ke semasa. 

Sehubungan dengan itu, mohon kerjasama YBhg. Prof./Dr./Tuan/Puan untuk mengisi Borang Kajian Kepuasan Pelanggan kami di pautan berikut: 

https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSecyBWnhY2ZVdGnnUp643SZy0_tF9VmKHgXUH5PIIOZW5tqHA/viewform?usp=pp_url&entry.827648600=PPUU

atau dengan mengimbas QR di dalam Flyer 

Maklum balas anda amatlah dihargai bagi membantu dalam meningkatkan tahap perkhidmatan PPUU secara berterusan. Pihak PPUU mengucapkan ribuan terima kasih di atas kesudian YBhg. Prof./Dr./Tuan/Puan dalam mengisi dan menjadi responden kajian kepuasan pelanggan ini.

IKUTI KAMI @

CAPAIAN PANTAS

  •  Direktori Kakitangan
  • Direktori Kepakaran
  • Portal Kakitangan
  •  Portal Pelajar
  •  SmartUMS
  •  E-Respon
  •  VirtualTour@UMS
  •  UMS Institutional Repository
  •  Tempahan Ruang

PAUTAN LAIN

  •  Peta UMS
  • Data Terbuka
  • Portal Kerajaan Negeri Sabah
  • Kementerian Pengajian Tinggi (KPT)
  • MAMPU
  • Portal Kerajaan Malaysia (MyGov)
  • UMS Investment Holdings Sdn. Bhd.