Kajian Kepuasan Pelanggan Pusat Pengurusan NR dan Fasiliti Perumahan Pelajar

 

Pengumuman Daripada: Pusat Pengurusan NR dan Fasiliti Perumahan Pelajar (PNRF)

 

 

Salam Sejahtera dan Salam Malaysia Madani,

 

Dengan hormatnya, perkara di atas adalah dirujuk.

Bagi meningkatkan mutu perkhidmatan kami, mohon kerjasama YBrs. Prof./Dr./Tuan/Puan agar dapat mengisi soal selidik Kajian Kepuasan Pelanggan PNRF melalui QR Code tersebut. Maklumbalas anda amat kami hargai. 

Hasil kajian akan digunakan untuk menambah baik perkhidmatan pada masa hadapan. 

Sila imbas kod QR di atas atau melaui Pautan: https://shorturl.at/lmzBC

IKUTI KAMI @

CAPAIAN PANTAS

  •  Direktori Kakitangan
  • Direktori Kepakaran
  • Portal Kakitangan
  •  Portal Pelajar
  •  SmartUMS
  •  E-Respon
  •  VirtualTour@UMS
  •  UMS Institutional Repository
  •  Tempahan Ruang

PAUTAN LAIN

  •  Peta UMS
  • Data Terbuka
  • Portal Kerajaan Negeri Sabah
  • Kementerian Pengajian Tinggi (KPT)
  • MAMPU
  • Portal Kerajaan Malaysia (MyGov)
  • UMS Investment Holdings Sdn. Bhd.