Kajian Kepuasan Pelanggan Pusat Instrumentasi dan Perkhidmatan Sains Tahun 2024

 

Pengumuman Daripada: Pusat Instrumentasi dan Perkhidmatan Sains

 

 

Assalamualaikum w.b.t dan Salam Sejahtera,

YBhg. Prof. Dr/Prof. Madya Dr./Dr./Tuan/Puan,

KAJIAN KEPUASAN PELANGGAN PUSAT INSTRUMENTASI DAN PERKHIDMATAN SAINS BAGI TAHUN 2024 

Bagi meningkatkan kualiti perkhidmatan yang sedia ada secara berterusan, mohon jasa baik YBhg. Prof. Dr/Prof. Madya Dr./Dr./Tuan/Puan, untuk mengisi Borang Kajian Kepuasan Pelanggan Pusat Instrumentasi & Perkhidmatan Sains dan memberikan maklum balas serta cadangan penambahbaikan bagi perkhidmatan yang kami tawarkan.

Hasil kajian akan digunakan untuk menambah baik perkhidmatan kepada pelanggan pada masa hadapan. Sila Imbas Kod QR Di Atas Atau Melaui Pautan: https://eoffice.ums.edu.my/e-respon/kepuasan_pelanggan.php?id=156&key=PIPS 

Perhatian dan maklum balas YBhg. Prof. Dr/Prof. Madya Dr./Dr./Tuan/Puan, amatlah dihargai dan didahului dengan ucapan terima kasih. 

IKUTI KAMI @

CAPAIAN PANTAS

  •  Direktori Kakitangan
  • Direktori Kepakaran
  • Portal Kakitangan
  •  Portal Pelajar
  •  SmartUMS
  •  E-Respon
  •  VirtualTour@UMS
  •  UMS Institutional Repository
  •  Tempahan Ruang

PAUTAN LAIN

  •  Peta UMS
  • Data Terbuka
  • Portal Kerajaan Negeri Sabah
  • Kementerian Pengajian Tinggi (KPT)
  • MAMPU
  • Portal Kerajaan Malaysia (MyGov)
  • UMS Investment Holdings Sdn. Bhd.