Pengumuman Daripada: Pusat Instrumentasi dan Perkhidmatan Sains
Assalamualaikum w.b.t dan Salam Sejahtera,
YBhg. Prof. Dr/Prof. Madya Dr./Dr./Tuan/Puan,
KAJIAN KEPUASAN PELANGGAN PUSAT INSTRUMENTASI DAN PERKHIDMATAN SAINS BAGI TAHUN 2024
Bagi meningkatkan kualiti perkhidmatan yang sedia ada secara berterusan, mohon jasa baik YBhg. Prof. Dr/Prof. Madya Dr./Dr./Tuan/Puan, untuk mengisi Borang Kajian Kepuasan Pelanggan Pusat Instrumentasi & Perkhidmatan Sains dan memberikan maklum balas serta cadangan penambahbaikan bagi perkhidmatan yang kami tawarkan.
Hasil kajian akan digunakan untuk menambah baik perkhidmatan kepada pelanggan pada masa hadapan. Sila Imbas Kod QR Di Atas Atau Melaui Pautan: https://eoffice.ums.edu.my/e-respon/kepuasan_pelanggan.php?id=156&key=PIPS
Perhatian dan maklum balas YBhg. Prof. Dr/Prof. Madya Dr./Dr./Tuan/Puan, amatlah dihargai dan didahului dengan ucapan terima kasih.