Kajian Kepuasan Pelanggan Fakulti Pengajian Islam

 

Pengumuman Daripada: Fakulti Pengajian Islam

 

Yang Berbahagia Datuk/Prof./Dr./Tuan/Puan,

 
Dimaklumkan bahawa Fakulti Pengajian sedang melaksanakan Kajian Kepuasan Pelanggan bagi meningkatkan lagi mutu perkhidmatan dan prestasi kami dari semasa ke semasa.
 
Sehubungan itu, mohon jasa baik Yang Berbahagia Datuk/Prof./Dr./Tuan/Puan meluangkan sedikit masa melengkapkan soal selidik kajian kepuasan pelanggan melalui pautan dibawah :
 
1. Pautan Kajian Kepuasan Pelanggan, Fakulti Pengajian Islam, UMS : https://eoffice.ums.edu.my/e-respon/counter_rating.php?id=128&key=212766522e408b097e63f938364cdf9022837733 
 
2. QR Kod Kajian Kepuasan Pelanggan, Fakulti Pengajian Islam , UMS  
 
Pandangan YBhg. Prof. Datuk/Prof./Dr./Tuan/Puan amat kami hargai dan didahului dengan ucapan terima kasih.

IKUTI KAMI @

CAPAIAN PANTAS

  •  Direktori Kakitangan
  • Direktori Kepakaran
  • Portal Kakitangan
  •  Portal Pelajar
  •  SmartUMS
  •  E-Respon
  •  VirtualTour@UMS
  •  UMS Institutional Repository
  •  Tempahan Ruang

PAUTAN LAIN

  •  Peta UMS
  • Data Terbuka
  • Portal Kerajaan Negeri Sabah
  • Kementerian Pengajian Tinggi (KPT)
  • MAMPU
  • Portal Kerajaan Malaysia (MyGov)
  • UMS Investment Holdings Sdn. Bhd.