Pengumuman Daripada: Fakulti Pengajian Islam
Yang Berbahagia Datuk/Prof./Dr./Tuan/Puan,
Dimaklumkan bahawa Fakulti Pengajian sedang melaksanakan Kajian Kepuasan Pelanggan bagi meningkatkan lagi mutu perkhidmatan dan prestasi kami dari semasa ke semasa.
Sehubungan itu, mohon jasa baik Yang Berbahagia Datuk/Prof./Dr./Tuan/Puan meluangkan sedikit masa melengkapkan soal selidik kajian kepuasan pelanggan melalui pautan dibawah :
1. Pautan Kajian Kepuasan Pelanggan, Fakulti Pengajian Islam, UMS : https://eoffice.ums.edu.my/e-respon/counter_rating.php?id=128&key=212766522e408b097e63f938364cdf9022837733
2. QR Kod Kajian Kepuasan Pelanggan, Fakulti Pengajian Islam , UMS
Pandangan YBhg. Prof. Datuk/Prof./Dr./Tuan/Puan amat kami hargai dan didahului dengan ucapan terima kasih.