Kajian Kepuasan Pelanggan Fakulti Psikologi dan Pendidikan

 

Pengumuman Daripada: Fakulti Psikologi dan Pendidikan

 

KAJIAN KEPUASAN PELANGGAN FAKULTI PSIKOLOGI DAN PENDIDIKAN (FPP) 2024

 

Assalamualaikum dan salam sejahtera,

 

YBhg. Datuk/Datin/Prof./ Dr./ Tuan/ Puan,

 

Fakulti Psikologi dan Pendidikan (FPP) mengucapkan terima kasih kerana menggunakan perkhidmatan kami. Bagi tujuan meningkatkan mutu dan kualiti perkhidmatan FPP, mohon jasa baik YBhg. Datuk/Datin/Prof./Dr./Tuan/Puan agar dapat mengisi borang kaji selidik kepuasan pelanggan FPP dengan mengimbas QR Code di Flyer atau melalui pautan berikut; https://forms.gle/UkKAUDRAAAge6L6q6

 

Maklumbalas yang diberikan amat kami hargai dan diucapkan jutaan terima kasih.

 

"MALAYSIA MADANI"

 

“BERKHIDMAT UNTUK NEGARA”

 

Bahagian Pentadbiran

Fakulti Psikologi dan Pendidikan

Universiti Malaysia Sabah