Announcement From: UMS Library

 

📢You are invited to join a webinar: Proquest Database Training

🗓️ 10 December 2025 (Wednesday)
🕘 9.00 AM
🗣️ Ms. Kurinji Malar K [Customer Success Manager, Southeast Asia]

📲Click to join online: https://shorturl.at/tvEPd

📌SDP/IDP point will be provided

 

Pengumuman Daripada: Hospital UMS

 

Salam Sejahtera,
 
Yang Berbahagia Datuk/Prof./Dr./Tuan/Puan,
 
Dimaklumkan bahawa Hospital Universiti Malaysia Sabah (HUMS) sedang melaksanakan Kajian Kepuasan Pelanggan bagi meningkatkan lagi mutu perkhidmatan kami dari semasa ke semasa.
 
Sehubungan itu, mohon jasabaik YBhg. Datuk/Prof./Dr./Tuan/Puan meluangkan sedikit masa untuk melengkapkan soal selidik kajian kepuasan pelanggan melalui pautan di bawah :
 
 1. Pautan Kajian Kepuasan Pelanggan, Hospital Universiti Malaysia Sabah (HUMS):
 
2. E-Rating Kaunter Hospital Universiti Malaysia Sabah (HUMS):
 
Bersama ini disertakan poster pemakluman untuk dihebahkan.
 
Kerjasama dan pertimbangan pihak tuan amatlah dihargai.

 

Announcement From: UMS Library

 

📢You are invited to join a webinar: JSTOR Database Training.

🗓️ 12 December 2025 (Friday)
🕘 9.00 AM
🗣️ Mrs. Nurul Hanisah binti Baharin [Regional Executive, Globe Publication Pte. Ltd.]

📲Click to join online: https://shorturl.at/yEyNb

📌SDP/IDP point will be provided

 

Pengumuman Daripada: Bahagian Pengurusan Sumber Manusia

 

Assalamualaikum & Salam Sejahtera

 

Dimaklumkan bahawa Kaji Selidik Darjah Kegembiraan (DK-UMS) bagi Tahun 2025 kini dibuka untuk pengisian melalui QR yang tertera atau pautan di bawah;

https://registrar.ums.edu.my/staff/web/dkums/index 

 

Please answer the UMS Happiness Index Survey through this link:

https://registrar.ums.edu.my/staff/web/dkums/index 

Thank you.

 

4 mata IDP UMUM akan diberikan kepada kakitangan yang mengisi kaji selidik ini.

 

Pengumuman Daripada: Pejabat Canselori

 

Kajian Kepuasan Pelanggan Pejabat Canselori
Bagi meningkatkan mutu perkhidmatan kami, mohon kerjasama YBrs. Prof./Dr./Tuan/Puan agar dapat mengisi soal selidik Kajian Kepuasan Pelanggan melalui QR Code tersebut. Maklumbalas anda amat kami hargai.
 
Hasil kajian akan digunakan untuk menambah baik perkhidmatan kepada pelanggan pada masa hadapan. Sila imbas kod QR di atas atau melaui Pautan:
 
Terima kasih atas maklum balas anda.