Pengumuman Daripada: Jabatan Pendaftar, UMS
Pengumuman Daripada: Jabatan Pendaftar, UMS
Pengumuman Daripada: Pusat Jaminan Kualiti, UMS
Pengumuman Daripada: Pusat Kokurikulum Dan Pemajuan Pelajar, UMS
Pusat Kokurikulum dan Pemajuan Pelajar, UMS sedang berusaha untuk meningkatkan kualiti perkhidmatan kepada semua pelanggan bagi tahun 2021. Bagi mencapai tujuan tersebut mohon kerjasama pihak tuan/puan untuk memberi maklumbalas dan cadangan dengan melengkapkan borang soal selidik berikut.
Link borang soal selidik ;
Kerjasama anda amat dihargai, terima kasih. Stay safe ❤️
Pengumuman Daripada: Jabatan Hal Ehwal Pelajar, UMS
BORANG KAJIAN KEPUASAN PELANGGAN TERHADAP PERKHIDMATAN JABATAN HAL EHWAL PELAJAR (SETENGAH TAHUN PERTAMA 2021)
Salam sejahtera semua,
Yang Dihormati Datuk / Prof. / Dr. / Tuan / Puan,
Adalah dimaklumkan bahawa Jabatan Hal Ehwal Pelajar sedang melaksanakan Kajian Kepuasan Pelanggan bagi meningkatkan lagi mutu perkhidmatan kami dari masa ke semasa.
Oleh yang demikian, kami memohon kerjasama YBhg. Datuk / Prof. / Dr. / Tuan / Puan untuk memberi maklum balas terhadap kualiti perkhidmatan yang disediakan oleh Jabatan Hal Ehwal Pelajar. Maklumbalas ini penting untuk kami meningkatkan lagi kecekapan dan keberkesanan perkhidmatan kami.
Borang boleh diperolehi melalui pautan berikut:
Kerjasama anda amatlah dihargai.
Sekian, terima kasih.
Pengumuman Daripada: Fakulti Perubatan Dan Sains Kesihatan, UMS
Sukacita dimaklumkan bahawa Fakulti Perubatan dan Sains Kesihatan ingin mendapatkan maklum balas berkenaan Kajian Kepuasan Pelanggan UMS Tahun 2021 bagi meningkatkan mutu perkhidmatan kami.
Mohon Kerjasama YBhg. Datuk/Prof./Dr./Tuan/Puan agar dapat mengisi soal selidik melalui pautan di bawah atau imbas kod QR tersebut:
Terima kasih atas kerjasama yang diberikan.
Terma Pengguna | Penafian | Dasar Privasi | Polisi Keselamatan | Dasar Hak Cipta | Paparan Terbaik 1366x768