Pengumuman Daripada: Jabatan Hal Ehwal Pelajar
Pengumuman Daripada: Jabatan Hal Ehwal Pelajar
Pengumuman Daripada: Jabatan Hal Ehwal Pelajar
Pengumuman Daripada: Bahagian Perkhidmatan Akademik (BPA)
Bahagian Perkhidmatan Akademik, Jabatan Pendaftar sentiasa berusaha untuk meningkatkan kualiti perkhidmatan kepada semua pelanggan. bagi mencapai tujuan tersebut tuan/puan dipohon untuk memberi maklum balas dan cadangan dengan melengkapkan borang soal selidik di pautan: http://qr.page/g/4RCwJ0I1LDR.
Kerjasama serta masa yang diluangkan menjawab kajian ini amatlah dihargai dan didahului dengan ucapan ribuan terima kasih.
Pengumuman Daripada: Jabatan Hal Ehwal Pelajar
Pengumuman Daripada: Pusat e-Pembelajaran (PEP)
Terima kasih kerana berurusan dengan pihak Pusat e-Pembelajaran (PEP). Bagi meningkatkan mutu perkhidmatan kami, mohon kerjasama YBhg. Datuk/Prof./Dr./Tuan/Puan agar dapat mengisi soal selidik kajian kepuasan pelanggan melalui pautan di bawah atau imbas kod QR tersebut: https://qrgo.page.link/VcxEn
Terma Pengguna | Penafian | Dasar Privasi | Polisi Keselamatan | Dasar Hak Cipta | Paparan Terbaik 1366x768