Pengumuman Daripada: Fakulti Perhutanan Tropika

 

Assalamualaikum WBT dan Salam Sejahtera,
 
Yang Berbahagia Datuk/Prof./Dr./Tuan/Puan,
 
Dimaklumkan bahawa Fakulti Perhutanan Tropika sedang melaksanakan Kajian Kepuasan Pelanggan bagi meningkatkan lagi mutu perkhidmatan kami dari semasa ke semasa.
 
Sehubungan itu, mohon jasabaik YBhg. Datuk/Prof./Dr./Tuan/Puan meluangkan sedikit masa melengkapkan soal selidik kajian kepuasan pelanggan melalui pautan di bawah :
 
1. Pautan Kajian Kepuasan Pelanggan, Fakulti Perhutanan Tropika, UMS : 
 
2. QR Kod Kajian Kepuasan Pelanggan, Fakulti Perhutanan Tropika, UMS 
 
 
Terima kasih berurusan dengan pihak kami dan menjadi responden dalam kajian kepuasan pelanggan ini.
 
Sekian.

 

Pengumuman Daripada: Fakulti Sains dan Sumber Alam

 

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera,
 
YBhg. Prof. Datuk/Prof./Dr./Tuan/Puan,
 
Adalah dimaklumkan bahawa, FSSA sedang melaksanakan kajian kepuasan pelanggan bagi meningkatkan mutu dan kualiti perkhidmatan kami.
 
Sehubungan itu, mohon jasa baik YBhg. Prof. Datuk/Prof./Dr./Tuan/Puan untuk mengisi Borang Kajian Kepuasan Pelanggan di pautan berikut https://shorturl.at/snKg5 atau mengimbas kod QR seperti di dalam poster. 
 

 

Announcement From: UMS Library

 

 

Assalamualaikum w.b.t dan Salam Sejahtera,
 
YBhg. Prof. Dr/Prof. Madya Dr./Dr./Tuan/Puan, 
Phase 2: Articles and proceeding published in April-June 2024
 
For any enquiry, kindly whatsapp:
 
Main library: 088-320232
Medical library: 088-329055
Sandakan library: 089-634200
KAL library: +6087-503119
 
#UMSLibrary