Pengumuman Daripada: Jabatan Hal Ehwal Pelajar (JHEP)

 

Terima kasih kerana berurusan dengan Jabatan Hal Ehwal Pelajar (JHEP). Bagi meningkatkan mutu perkhidmatan kami, mohon kerjasama YBhg. Datuk/Prof./Dr./Tuan/Puan agar dapat meluangkan masa mengisi soal selidik kajian kepuasan pelanggan JHEP melalui pautan https://cutt.ly/HOFUFlj atau imbas kod QR tersebut.

Perhatian dan kerjasama YBhg. Datuk/Prof./Dr./Tuan/Puan amat dihargai dan diucapkan jutaan terima kasih.

 

Pengumuman Daripada: Pusat Kelestarian Libatsama Masyarakat (PKLM)

 

KAJIAN KEPUASAN PELANGGAN (KPP) MENGENAI PERKHIDMATAN YANG DISEDIAKAN OLEH PUSAT KELESTARIAN LIBATSAMA MASYARAKAT (PKLM)  


Pihak PKLM amat mengalu-alukan komen dan cadangan semua warga UMS mengenai penyampaian perkhidmatan PKLM dengan mengisi KPP yang disediakan di pautan http://shorturl.at/kK135 atau imbas kod QR yang disediakan.

Kerjasama YBhg. Datuk/Prof./Dr./Tuan/Puan amatlah kami harapkan bagi menambah baik mutu perkhidmatan PKLM.

Kesudian YBhg. Datuk/Prof./Dr./Tuan/Puan untuk mengisi KPP ini amatlah dihargai dan didahului dengan ucapan setinggi-tinggi terima kasih.


Sekian dan terima kasih.