Pengumuman Daripada: Jabatan Digital

 

Sesi Dialog Awam [Townhall] Perkhidmatan Digital :
Sejauh manakah tahap kepuasan perkhidmatan Digital Kita?
 
🗓️ Tarikh  : 24 September 2024 (Selasa)
⏰ Masa   : 02.30 Petang
📍 Tempat : Auditorium, Jabatan Digital
 
🎤 Bersama:
1. Prof. Dr. Ag. Asri Bin Ag. Ibrahim (Ketua Pegawai Digital [CDO])
2. Ts. Effendy Hadis ( Pengarah Jabatan Digital merangkap Ketua Pegawai Teknologi [CTO])
3. Dr. Hjh Farashazillah Binti Yahya (Pengarah, Pusat Pengurusan Data dan Kecerdasan Buatan merangkap Ketua Pegawai Data dan Kecerdasan Buatan [CDAO])
4. Dr. Suraya Binti Alias (Timbalan Pengarah, Pusat Pengurusan Data dan Kecerdasan Buatan)
5. En. Abdul Idris Benu ( Timbalan Pengarah Infrastruktur dan Keselamatan ICT merangkap Ketua Pegawai Keselamatan Siber [CCSO])
6. En. Thomas Geogre Timin (Timbalan Pengarah Infostruktur dan Solusi Masa Hadapan merangkap Ketua Pegawai Pembangunan Aplikasi [CADO])
🤵🏽‍♂️ Moderator:
7. En. Suprianto Mohd Noor (Ketua Bahagian Governan ICT dan Strategik)

 

Pengumuman Daripada: Pusat Kerjaya dan Pembangunan Keusahawanan Pelajar

 

Terbuka untuk Pengurusan Universiti, Pensyarah, dan Siswa/Siswi!

Tajuk                      : Pengurusan Sumber Manusia dalam Perniagaan
Tarikh Webinar         : 19 September 2024
Masa                      : 02:00 petang sehingga 04:00 petang
Kaedah                   : Webex https://bit.ly/4ewNHFb
                       password: BRums2024

Pendaftaran percuma dan sijil penyertaan disediakan!
 
Jom sertai dan tingkatkan pengetahuan anda dalam ketelusan korporat! 📈 
 
Sebarang kemusykilan, mohon hubungi saudari Claudia Desmond Saging 
(Alamat emel ini dilindungi dari Spambot. Anda perlu hidupkan JavaScript untuk melihatnya.) untuk maklumat lanjut.
 
Segala kerjasama daripada pihak dr/tuan/puan amatlah dihargai dan didahului dengan ucapan ribuan terima kasih.
 

 

Pengumuman Daripada: Bahagian Pengurusan Sumber Manusia

 

SESI LIBAT URUS PEKELILING PERKHIDMATAN SISTEM SARAAN PERKHIDMATAN AWAM (SSPA) DI UMS

Assalamualaikum dan Selamat Sejahtera

YBhg. Datuk/Datin/Prof./Dr./Tuan/Puan,

Dengan segala hormatnya perkara di atas adalah dirujuk.

2. Adalah dimaklumkan, pihak BPSM, Jabatan Pendaftar akan mengadakan Sesi Libat Urus PP SSPA seperti dinyatakan di atas. Jadual terperinci akan dimaklumkan dalam masa terdekat.

3. Selain itu, pihak YBhg. Datuk/Datin/Prof./Dr./Tuan/Puan digalakkan meneliti kandungan PP SSPA serta menyalurkan sebarang pertanyaan melalui QR Code yang disediakan. Pertanyaan yang dikumpul akan dijawab dalam sesi libat urus yang akan diadakan.

Perhatian dan Kerjasama pihak YBhg. Datuk/Datin/Prof./Dr./Tuan/Puan amat dihargai dan didahului ucapan terima kasih.