Pengumuman Daripada: Fakulti Perubatan dan Sains Kesihatan
JOM SERTAI KAJIAN KEPUASAN PELANGGAN KAMI BAGI TAHUN 2023
Kami sentiasa berusaha untuk melaksanakan kaizen (penambahbaikan berterusan) bagi mempastikan anda menikmati pengalaman perkhidmatan terbaik kami, selaras dengan Misi, Visi dan Piagam Pelanggan Fakulti ini.
Untuk itu, mohon ambil bahagian dalam tinjauan kepuasan pelanggan kami [FPSK] mulai 8 Disember 2023 sehingga 31 Disember 2023 dengan scan QR kod atau melalui link ini:
Mohon nyatakan bagaimana kami dapat mengoptimumkan standard dan kualiti perkhidmatan kami untuk anda.
Kami sangat menghargai maklum balas anda.
Maklum balas anda adalah penting dan suara anda kami ambilkira!
Sekian, terima kasih.
PEJABAT PENTADBIRAN
Fakulti Perubatan dan Sains Kesihatan
Universiti Malaysia Sabah
#########################
LET’S JOIN OUR CUSTOMER SATISFACTION SURVEY FOR THE YEAR OF 2023
We always strive to implement kaizen (continuous improvement) to ensure you enjoy our best service experience, in line with the Faculty's Mission, Vision and Client Charter.
We would highly appreciate your feedback.
Your feedback matters and your voice counts!
Thank You.
ADMINISTRATION OFFICE
Faculty of Medicine and Health Sciences
Universiti Malaysia Sabah