Pengumuman Daripada: Perpustakaan UMS

 

 

Assalamualaikum dan salam sejahtera,

 

Tuan/Puan,

 

KAJIAN JURANG EKSPEKTASI DAN PERSEPSI PELANGGAN TERHADAP PERKHIDMATAN PELANGGAN YANG DISEDIAKAN OLEH PERPUSTAKAAN UMS

 

Sukacita dimaklumkan bahawa Jabatan Perpustakaan sedang menjalankan Kajian Jurang Ekspektasi dan Persepsi Pelanggan Terhadap Perkhidmatan Pelanggan Perpustakaan.

 

Pihak Perpustakaan amat mengalu-alukan komen dan cadangan Tuan/Puan mengenai penyampaian perkhidmatan yang disediakan oleh Perpustakaan dengan mengisi dan menguar-uarkan kajian yang disediakan di pautan berikut:

 

https://bit.ly/3jx9m6U atau imbas kod QR dalam poster

 

Kerjasama serta kesudian Tuan/Puan memberikan maklumbalas amatlah kami harapkan dan hargai bagi menambahbaik mutu perkhidmatan Perpustakaan.

 

Terima kasih.

 

IKUTI KAMI @

CAPAIAN PANTAS

  •  Direktori Kakitangan
  • Direktori Kepakaran
  • Portal Kakitangan
  •  Portal Pelajar
  •  SmartUMS
  •  E-Respon
  •  VirtualTour@UMS
  •  UMS Institutional Repository
  •  Tempahan Ruang

PAUTAN LAIN

  •  Peta UMS
  • Data Terbuka
  • Portal Kerajaan Negeri Sabah
  • Kementerian Pengajian Tinggi (KPT)
  • MAMPU
  • Portal Kerajaan Malaysia (MyGov)
  • UMS Investment Holdings Sdn. Bhd.