- Jumlah paparan: 855
Kajian Jurang Ekspektasi dan Persepsi Pelanggan Terhadap Perkhidmatan Pelanggan Perpustakaan
Pengumuman Daripada: Perpustakaan UMS
Assalamualaikum dan salam sejahtera,
Tuan/Puan,
KAJIAN JURANG EKSPEKTASI DAN PERSEPSI PELANGGAN TERHADAP PERKHIDMATAN PELANGGAN YANG DISEDIAKAN OLEH PERPUSTAKAAN UMS
Sukacita dimaklumkan bahawa Jabatan Perpustakaan sedang menjalankan Kajian Jurang Ekspektasi dan Persepsi Pelanggan Terhadap Perkhidmatan Pelanggan Perpustakaan.
Pihak Perpustakaan amat mengalu-alukan komen dan cadangan Tuan/Puan mengenai penyampaian perkhidmatan yang disediakan oleh Perpustakaan dengan mengisi dan menguar-uarkan kajian yang disediakan di pautan berikut:
https://bit.ly/3jx9m6U atau imbas kod QR dalam poster
Kerjasama serta kesudian Tuan/Puan memberikan maklumbalas amatlah kami harapkan dan hargai bagi menambahbaik mutu perkhidmatan Perpustakaan.
Terima kasih.